Online Araştırma şirketine yeni Genel Müdür

Online araştırma şirketi DORinsight’ta Genel Müdürlük görevine; marka stratejisi, pazarlama ve araştırmada 23 yıllık deneyime sahip bir profesyonel olan Pınar Köseoğlu getirildi.

Ortadoğu Teknik Üniversitesi İşletme Bölümü’nden 1996 yılında mezun olan Pınar Köseoğlu, çalışma hayatına aynı yıl Nielsen’de başladı. Burada 10 yıl boyunca perakende paneli araştırmalarında global satış da dahil olmak üzere çeşitli pozisyonlarda çalıştı. 1999-2000 yılları arasında Kaliforniya Üniversitesi-Berkeley’de Stratejik Pazarlama diploması alan Köseoğlu, 2007- 2011 tarihleri arasında ise Sütaş’ta sırası ile Araştırma ve Pazarlama Direktörü olarak görev yaptı.

Temmuz 2001’de WPP bünyesindeki Millward Brown’a katılan ve Kalitatif Araştırma bölümünün direktörlüğünü yürüten Köseoğlu, Şubat 2018-Mart 2020 tarihleri arasında Kantar şirketinde Pazarlama ve İş Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı olarak hizmet verdi.

İlgili Makaleler

Pınar Köseoğlu, Haziran 2020 tarihinden itibaren DORinsight’ın yeni Genel Müdürü olarak görev yapmaya başladı.

2010 yılında Hitay Holding bünyesinde kurulan DORinsight’ın 1,2 milyonun üzerinde kayıtlı üyesiyle Türkiye’nin en büyük izinli veri tabanına sahip online pazar araştırma şirketi konumunda olduğunu vurgulayan Köseoğlu, yeni göreviyle ilgili olarak “Farklı sektörlerde 23 yıldır edindiğim deneyim ve birikimi, yurt içi ve yurt dışında seçkin şirketlere hizmet veren ve iddialı hedefleri olan DORinsight’ın vizyonuyla buluşturmaktan mutluyum” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu