İletişim (çağrı) merkezi sektörünün önemli oyuncularından Procat’te Chief Commercial Officer olarak görev yapan Eniz Akdağ, Nisan ayı itibarıyla Chief Executive Officer (CEO) görevine atandı. Görev değişimiyle birlikte Procat, yeni dönem hedeflerini de açıkladı.
Deneyimli ekibi ve alanında lider teknolojileriyle 2004’ten bu yana müşterilerinin iletişim (çağrı) merkezlerini dünya standartlarının üzerine çıkarma hedefiyle çalışan Procat, organizasyon yapısındaki değişimle birlikte yönetimdeki görev değişimini duyurdu. Eylül 2021’den bu yana Chief Commercial Officer olarak görev yapan ve ekibiyle önemli başarılara imza atan Eniz Akdağ, 1 Nisan itibarıyla Procat’in yeni CEO’su olarak göreve getirildi. Procat, yerel ve global pazarlarda sergilediği başarıların ardından gerçekleşen bu değişimlerle birlikte sektörde etkin ve kararlı adımlarla ilerlemeye devam ediyor.
Bu değişimin şirketin globalleşme adımlarında tetikleyici güç olacağını belirten Procat’in yeni CEO’su Eniz Akdağ; “Son yıllarda gerçekleştirdiğimiz global ölçekli projelerle sektörde büyük başarılara imza attık. Özellikle 2016 yılından itibaren yurt dışı projelere daha fazla yönelerek, 2021 yılı itibarıyla pek çok uluslararası projeyi bünyemize dahil ettik. Satış ekibimizi yeniden yapılandırdık. Müşteri portföyümüzü büyüttük. Bugün Türkiye’nin e-ticaret sektörünün en büyük oyuncuları ile çalışıyor, farklı sektörlerdeki lider markalarla müşteri deneyimi alanında başarı hikayeleri yazıyoruz. Aynı zamanda yurt dışına hizmet ihracatı yapabilen bir konumdayız. Yeni dönem hedeflerimizde çok daha iddialıyız ve bu hedeflere ulaşmak için çalışma arkadaşlarımla birlikte bütün gücümüzü ortaya koyacağız.” dedi.
“Yurt dışında açacağımız yeni ofislerle büyümeye devam edeceğiz”
Eniz Akdağ, “Şirketteki bu değişimle birlikte globalleşme konusunda yeni adımlarımız olacak. 2017 yılında ilk yurt dışı ofisimizi Birleşik Krallık’ta açarak Avrupa’daki global markalara hizmet vermeye başladık. Türkiye’de uzun yıllar edindiğimiz tecrübe ve uzmanlığımızı İngiltere’ye taşımamız ve ileri düzeyde teknolojiye ve know-how’a dayanan hizmetler sunmamız çağrı merkezi sektöründe büyük etki yarattı. Kazandığımız bu uzmanlığı şimdi de diğer Avrupa ülkelerine taşıyoruz. Yurt dışında biri İspanya, diğeri Kuzey Afrika olmak üzere iki yeni lokasyon daha açma hedefimiz var. Açacağımız yeni lokasyonlarla birlikte uluslararası pazarda payımızı artıracağız. Yurt dışında daha fazla müşteriye ulaşırken insan gücümüz de artmaya devam edecek.” dedi.
“Hizmet verdiğimiz dillere, yenilerini de ekleyeceğiz”
Akdağ; “Bugün 40’tan fazla müşteriye 9 dilde hizmet veriyor, 4 ülkeye hizmet ihracatı yapıyoruz. Yurt içindeki müşteri sayımızı artırırken küresel çapta hizmet veren daha fazla sayıda markanın çok dilli operasyonlarının yönetimini üstlenmek istiyoruz. Bu konuda ciddi yatırımlar yaparak, ağımızı genişletiyoruz. Halihazırda Türkçe, Almanca, İngilizce, Felemenkçe, Fransızca, İtalyanca, Romence, İspanyolca ve Arapça dillerinde verdiğimiz hizmetlerimize Nordik dilleri de ekleyerek, hizmet verdiğimiz coğrafyayı genişleteceğiz. Bu da Procat olarak dünya arenasındaki varlığımızın diğer bir kanıtıdır.” dedi.
“3. kez “Great Place to Work” unvanına layık görüldük”
“Çalışanların mutluluğu bize göre Procat’in iyi işveren olmasının en somut göstergesi. En büyük önceliğimiz, çalışanlarımıza keyifli ve rahat olabiledikleri bir ortam sağlamak. Bu amaçla Procat bünyesindeki her bir çalışanın, adil bir yönetimle, fikirlerinin önemsendiği, ihtiyaçlarının karşılanması için çaba sarf edilen huzurlu bir çalışma ortamında hissetmesi en önem verdiğimiz konu. Bu yaklaşımımızın karşılığını da veriye dayalı ölçümlemelerle alıyoruz: Bu yıl bir kez daha Great Place To Work Enstitüsü® tarafından düzenlenen araştırmada, 1000’den fazla çalışanımızın katıldığı güven endeksi, çalışan deneyimi ve kurum kültürü hakkındaki ölçümlemeler sonasında “Great Place to Work” sertifikasını almaya hak kazandık.”