Araştırmalara göre Pazarlamacıların %70’i otomasyon araçlarının potansiyelini tam olarak kullanmadığını itiraf ediyor. Diğer yandan otomasyon araçlarını kullanan pazarlamacıların %50’si bu araçların karmaşık ve kullanımı zor olduğunu düşünüyor. Pazarlama dünyası, dijital ortamın hızla değişen dinamikleriyle mücadele ederken, Related Digital’in geliştirdiği RMC 2.0 ile yeni bir döneme adım atıyor. Kullanıcı dostu arayüzü ve güçlü otomasyon araçlarıyla donatılan RMC 2.0, pazarlama ekiplerinin iş yükünü hafifletiyor ve dijital kampanyaların yönetimini kolaylaştırıyor.
İnternet çağında, pazarlama stratejileri dijitalleşmeyle hızla evriliyor ve pazarlama ekipleri, bu değişen ortama uyum sağlamak için sürekli olarak yeni yöntemler aramaya devam ediyor. Ancak, farklı kanallarda kampanyalar yürütmek, verileri analiz etmek ve raporlamak gibi görevler, giderek artan bir karmaşa ve zorlukla karşı karşıya kalıyor. Araştırmalara göre Pazarlamacıların %70’i otomasyon araçlarının potansiyelini tam olarak kullanmadığını itiraf ediyor. Diğer yandan otomasyon araçlarını kullanan pazarlamacıların %50’si bu araçların karmaşık ve kullanımı zor olduğunu düşünüyor. Öte yandan, otomasyon hataları nedeniyle her yıl milyonlarca dolarlık gelir kayıpları da yaşanıyor. Related Digital’in güncel teknolojiler özelinde olası sorunları çözmek üzere geliştirdiği ve kullanıma sunduğu RMC 2.0 pazarlama dünyasına yeni bir soluk getiriyor.
RMC 2.0 ile Hızlı Omnichannel Kampanyalar
euro.message adıyla Türkiye ve dünyada ilk e-posta pazarlama şirketi olarak 2002 yılında kurulan ve 2017 yılında %100 Doğuş Grubu yatırımı olarak faaliyetlerine devam eden Related Digital, sunduğu RMC 2.0 ile pazarlama ekiplerine bir dizi avantaj sunarak, dijital pazarlama otomasyonunda yeni bir dönem başlatıyor.
Kullanıcı dostu arayüzü sayesinde, pazarlamacılar platformu kolayca kullanabiliyor ve kazandıkları zamanla stratejik görevlere daha fazla odaklanabiliyorlar. RMC 2.0, güçlü otomasyon özellikleri sayesinde, teklif verme, bütçeleme ve raporlama gibi işlemleri otomatikleştirilerek verimlilik artışı sağlıyor.
Detaylı Performans Analizi İle Stratejik Kararlar Alınabilir Hâle Geliyor
Yapay zeka artık dijital pazarlamanın önemli bir parçası haline geldi. Related Digital, müşterilerinin beklentilerini aşan teknolojiler sunarak yeni RMC 2.0 panelinde gelişmiş özellikler sunuyor. Müşterilere hızlı ve yaratıcı kampanyalara ulaşmayı sağlayan Push bildirimleri için panelde Push AI özelliği bulunuyor. Push AI, Türkçe ve İngilizce olmak üzere iki dil seçeneği sunuyor ve kullanıcılar, açılan pop-up penceresinden paneli terk etmeden etkili metinler oluşturabiliyor ve dakikalar içinde kampanyalarını gönderebiliyor.
Omnichannel kampanyaların giderek önem kazandığı bir dönemde, RMC 2.0’ın sunmuş olduğu avantajlar daha da belirgin hale geliyor. Tek bir platform üzerinden tüm dijital kanalların yönetilmesi, pazarlamacılara tutarlı bir mesaj iletmelerinde büyük kolaylık ve hedef kitleyle daha etkili bir iletişim kurulmasını sağlıyor. Ayrıca, RMC 2.0’un gelişmiş raporlama araçları sayesinde, kampanyaların performansı detaylı bir şekilde analiz edilebiliyor ve gerektiğinde optimizasyonlar yapılabiliyor. Bu da pazarlama stratejilerinin sürekli olarak iyileştirilmesine olanak tanıyor ve geri dönüşümlerin artırılmasına yardımcı oluyor. Related Digital, gelişen teknoloji ve pazarlama dünyasının gerekliliklerine göre RMC 2.0’ı süreklilik arz eden inovasyon bakış açısıyla geliştirmeye devam edeceğinin de altını çiziyor.