IFS, bir şirketin müşterilerini, çalışanlarını ve varlıklarını yönetmek ve harika “Hizmet Anları” sunmak için ihtiyaç duyacakları tüm özellikleri sağlayan ve IFS’in tüm ürünlerini uçtan uca entegre eden IFS Cloud™’u kullanıma sundu. Müşteriler, Kurumsal kaynak planlama (ERP), müşteri ilişkileri yönetimi (CRM), insan kaynakları yönetimi (HCM), kurumsal varlık yönetimi (EAM) ve saha servis yönetimi (FSM) gibi şirkete değer katan çözümlerini uçtan uca entegre şekilde kullanmayı tercih edebiliyorlar.
IFS aynı zamanda pazardaki konumunu daha da güçlendirmek adına, sektörde köklü değişimlere sebep olacak IFS Cloud lansmanından önce marka kimliğini de yeniledi. Yeni kurumsal kimliğin merkezinde bir şirketin memnun kaldığı veya hayal kırıklığına uğradığı, bir işi yaparken tüm kararların ve süreçlerin bir araya geldiği ve sıkı çalışmanın karşılığının alındığı anları temsil eden “Hizmet Anları” (Moments of Service) yer alıyor.
IFS, IFS Cloud ile üstün kullanıcı deneyimi, veri modeli ve tutarlı destek özellikleri ile benzersiz bir teknoloji platformu sunuyor. İş modellerini yenilemek, maliyetleri kontrol etmek, daha hızlı büyümek ve müşterilerine daha iyi hizmet vermek isteyen şirketlere basitlik, tercih ve inovasyon sağlıyor. Şirketler, IFS Cloud sayesinde iş gereklilikleri doğrultusunda çözümü ölçekleyebiliyor ve yeni işlevleri (ek modüller veya yeni özellikler gibi) kolayca ekleyebiliyorlar.
Benzer bir şekilde müşteriler şirket içi altyapılarında da kurulabilen IFS Cloud’u nasıl ve nerede kullanıma alacaklarını tercihlerine göre belirleyebiliyorlar. Diğer birçok çözümün aksine, IFS müşterileri, IFS Cloud’u nasıl kullanmayı tercih ederlerse etsinler, ürünün özelliklerinden ve sunduğu deneyimden tam performans almaya devam edebilecekler.
Karmaşık ve maliyetli entegrasyonlara dayalı rakip çözümlerin, yazılım portföyünden çıkış imkânı sağlayan IFS Cloud, müşterilerin kurumsal iş uygulamalarını satın almalarını, konuşlandırmalarını, işletmelerini ve güncellemelerini daha kolay ve uygun maliyetli bir şekilde yapabilmelerine olanak sağlayacak şekilde özel olarak tasarlandı. Yılda iki kez yeni özelliklerle güncellenecek olan IFS Cloud, müşterilere hazır olduklarında en son sürüme kolayca geçme seçeneği sunuyor.
Konuyla ilgili açıklama yapan IFS CEO’su Darren Roos, “Dijital dönüşüme giden yol kolay değil. İşletmelerin büyük bölümü karmaşık iş süreçlerine ve değer zincirlerine sahipler. Bu nedenle maalesef çok az işletme başarılı oluyor ve az sayıda tedarikçi gerçekten başarıya ulaşmayı sağlayacak gerekli araçları sağlıyor. IFS olarak en önemli hedefimiz müşterilerimize iş modellerini yenilerlerken değer katmak, rekabet avantajı sağlamak ve kazanmalarına yardımcı olacak bir yol sunmak.
Müşterilerimiz genelde bana; ana hedeflerinin verimliliği artırmak, maliyetleri kontrol etmek, daha iyi ürün ve hizmetler geliştirmek olduğunu söylüyorlar. Bunu başarmak için bulutun bir ön koşul olduğunun farkındayız. Dijital inovasyonların kolayca tüketilebilir olması ve günlük iş operasyonlarına dahil edilebilmesi gerekiyor. Bu nedenle IFS olarak başkalarının başarısız olduğu yerlerde başarılı olacağımızdan eminiz. IFS Cloud, benzersiz özellikleriyle müşteri odaklı deneyim ve yetenekler sunuyor. Müşterilerimizin en iyi hizmet anları elde etmeleri için değer katma sözümüzü bir kez daha yerine getirdiğimizi söylemekten büyük gurur duyuyorum.” dedi.
IFS Cloud’un mimarisi, yerleşik dijital yeniliklerin yanı sıra IFS ürünleri ve sektörler genelinde yerel olarak kullanılabilen akıllı ve otonom iş süreçleri için yeni ve geliştirilmiş uygulama hizmetlerini de içeriyor. Bu, müşterilerin kullanıma hazır makine öğrenimi (ML), artırılmış ve karma gerçeklik (AR/MR), yapay zeka (AI) ve nesnelerin interneti (IoT) gibi teknolojilerden faydalanmalarını hem pratik hem de ekonomik hale getiriyor.
Cimcorp Teknoloji Direktörü Jyrki Anttonen, IFS Cloud’un sağladığı avantajlar hakkında şunları söyledi: “Üretim sektörü çok dinamik ve son derece rekabetçi. Bu nedenle sürekli olarak rakiplerimizden daha akıllı ve daha hızlı çalışmamızı sağlayacak teknolojiler arayışında olmamız anlamına geliyor. Şirketin büyümesi bizim için kesinlikle bir hedef. Ancak biz küresel bir işletmeyiz ve bu nedenle verimlilik, maliyet kontrolü ve müşterilerimize değer katacak yeni yöntemler bulmak için küresel anlamda operasyonlarımıza ilişkin görünürlüğe sahip olmamız gerekiyor. IFS Cloud, sektörümüze yönelik oluşturulmuş, yeni nesil teknolojilerle donatılmış bir platform. Bu, hedefimize ulaşmak ve rekabette öne çıkmak için ihtiyaç duyduğumuz güveni sağlıyor.”
IFS CPO’su Christian Pedersen, “Son iki yıldır büyük özen göstererek geliştirdiğimiz IFS Cloud, dijital iş modellerine geçerken müşterilerin ihtiyaçlarına yanıt verecek şekilde özel olarak tasarlandı ve üretildi. IFS Cloud’un müşterilerin başarıya ulaşmalarında büyük rol oynayacağının farkındayız. Bu nedenle, müşterilerimizin kendi müşterilerine olağanüstü hizmet anları sunmaya odaklanabilmeleri için yaklaşımımızı birkaç alanda şekillendirdik: Tek bir veri modeline dayalı hızlı ve bilinçli kararlar alabilmek, yerel API’lerle tamamen açık olmak ve tek bir platform deneyimi sağlamak.” dedi.
Şirket aynı zamanda uygulama yaşam döngüsü yönetimi yeteneğinin ilk bölümü olan IFS Lifecycle Experience’i de kullanıma sundu. IFS Lifecycle Experience, bilgiye, araçlara, koda ve izinlere erişim sağlamak için birden fazla temas noktasını bir araya getirerek kullanıcıların uygulama kontrolünü ele almalarını sağlayan bir portaldan oluşuyor.