Kullanıcılardan 7/24 gelen yazılı sorular, 30 kişilik kripto para ve teknik konularda uzman destek merkezi ekibi tarafından 5 dakika içinde cevaplanıyor. Türkçe ve İngilizce dillerinin kullanıldığı destek merkezinde, isteyen müşteriler telefonla da THODEX’in uzman ekibinden destek alıyor. Kullanıcılar kripto para borsasıyla ilgili en çok merak ettiği konuları THODEX destek merkezi ekibinden kolayca öğrenebiliyor.
Türkiye’nin en çok işlem yapılan kripto para borsası THODEX, ülke içinde ve yurt dışında bulunan yaklaşık 500 bini aşkın kullanıcısının yönelttiği sorulara, son teknolojiyi kullanan ve uzman bir ekipten oluşan destek merkezi sayesinde yanıt veriyor. Tüm kullanıcılarının deneyimini en üst düzeyde tutmak için yoğun bir şekilde çalışan THODEX destek merkezi, kripto para ile ilgili günde ortalama 300 soruyu 5 dakika içinde titizlikle yanıtlıyor.
İster yazılı ister sözlü yanıt
2021 yılına ayda 100 milyar TL’yi aşan işlem hacmi ile başlayan THODEX, yatırımcıların merak ettiği tüm sorulara en kısa sürede cevap vermek için özel bir destek merkezi sistemini devreye aldı. Bu amaçla 30 kişilik kripto para borsa uzmanından oluşan destek merkezini oluşturan THODEX, müşterilerinin sorularına hızlı, eksiksiz ve güvenilir şekilde yanıt veriyor. THODEX destek merkezine müşteriler 7/24 ulaşabiliyor. Yazılı şekilde soruların gönderildiği destek merkezindeki uzman ekip, Türkçe ve İngilizce dillerinde ulaşan sorulara yine Türkçe ve İngilizce yanıtlar veriyor. THODEX destek merkezi ekipleri, günde yöneltilen 300 soruyu 5 dakika içinde cevaplandırıyor. Kullanıcılar kendilerine ulaşan yanıtların, sorularının karşılığı olmadığını düşünür ya da başka ek sorular da yöneltmek isterlerse, THODEX destek merkezi ekibi, soru sahibini telefonla arayarak sözlü şekilde birebir yanıtları iletiyor.
En çok yöneltilen 5 soru
THODEX destek merkezine kripto para borsası ile ilgili her türlü sorunun yanı sıra teknik destek talepleri de gönderiliyor. Destek merkezinin uzman ekipleri ise bir gün içinde en çok
-Yatırdığım para ne zaman hesabıma geçer?
-Hesabımdan para çekerken nelere dikkat etmeliyim?
-Üye olurken neden kimlik bilgileri isteniyor?
-Komisyon oranları nelerdir?
-Açtığım satış emri ne zaman gerçekleşir?
başlıklarında yoğunlaşan sorulara yanıtlar veriyor.
Yoğun anlarda bile hızlı cevap
THODEX destek merkezine gelen soru trafiği Türkiye başta olmak üzere ağırlıklı olarak Azerbaycan, Polonya, Almanya ve ABD’den oluyor. Daha çok yeni üyeler destek merkezine ulaşarak, akıllarındaki soruları yöneltmeyi tercih ediyor. THODEX destek merkezinin soru trafiğindeki zirve 15 Mart’ta gerçekleşen 2 milyon hediye Dogecoin kampanyası sırasında yaşanırken, 1 haftalık kampanya süresinde hem yeni hem de mevcut kullanıcılardan gelen tüm sorular 30 kişilik destek merkezi ekipleri tarafından özenle yanıtlandı. THODEX destek merkezi günde 1.000’i aşkın sorunun geldiği kampanya dönemlerinde bile tüm kullanıcılara tek tek ulaşarak, merak ettikleri soruları yanıtladı.