Türkiye’nin en büyük dış kaynak sağlayıcı şirketlerinden biri olan CMC Turkey’nin 2011 yılından beri çağrı merkezi hizmeti verdiği Renault Türkiye, Telephone Doctor TR tarafından düzenlenen Çağrı Merkezi Kalite Ligi’nin zirvesini bırakmayarak üst üste üçüncü kez ödüle layık görüldü.
CMC Turkey’nin 2011 yılından bu yana inbound, outbound ve backoffice hizmetleri verdiği Renault Türkiye, Telephone Doctor TR tarafından düzenlenen Çağrı Merkezi Kalite Ligi’nde üçüncü kez birincilik elde etti. Renault Türkiye, 100 üzerinden 87,08 olarak ölçümlenen olumlu müşteri deneyimi puanıyla üst üste üçüncü kez ödülün sahibi olarak liderliği kimseye kaptırmadı.
Çağrı Merkezi Kalite Ligi’nde boy gösteren Renault Türkiye, tüm süreçleri CMC Turkey ile birlikte, başarı için optimize etti. 2013 yılında tüm Renault ülkelerini kapsayacak şekilde uygulamaya alınan Customer Care Best in Class projesini Türkiye’ye de yapılandıran Renault Mais, bu proje kapsamında Renault’un bulunduğu diğer dünya ülkeleri ile hizmet kalitesinde ilk sırada olabilmek için bir yarışa girdi. Bu proje kapsamında birbirlerinden bağımsız iç ve dış denetim sistemleri geliştiren Renault Türkiye, aldığı sonuçlara uygun stratejiler belirleyerek, hizmet kalitesinde en iyi olma yolunda ilerliyor.
Telephone Doctor TR tarafından bankacılıktan otomotive, bilişimden turizme kadar farklı sektörlerden 32 firmaya aylık olarak gölge müşteri aramaları gerçekleştirilerek ve bu aramalar kalite uzmanları tarafından puanlanarak oluşan Çağrı Merkezi Kalite Ligi’nde her firma için aylık bir ortalama ve bu ortalamalara göre de bir sıralama açıklanıyor. Lig, Türkiye’de benzeri olmayan sistem çağrı merkezlerinin hizmet kalitesini ve müşteri tecrübesini iyileştirmesi için gelişim alanlarını ortaya çıkartmakla beraber aynı ve farklı sektörlerdeki firmalar arasındaki konumlarını görmelerine de fırsat tanıyor.