Yeni ortak inovasyonlar, veri yönetimini geliştirmeye, müşteri deneyimini iyileştirmeye ve yapay zeka destekli uygulamaları etkinleştirmeye imkan tanıyor.
Salesforce, AWS kullanımını portföyü dahilinde önemli ölçüde genişletiyor ve en stratejik, en hızlı büyüyen inovasyonu “Salesforce Data Cloud” için “AWS-native” bir yaklaşım benimsiyor. AWS, Salesforce CRM çözümlerinin şirket genelinde kullanımını artırarak, kendi birleşik müşteri profillerini yönetmek için “Data Cloud”u kullanıyor.
AWS re:Invent etkinliğinde, Amazon Web Services (AWS) ve bir numaralı Yapay Zeka CRM şirketi Salesforce (NYSE: CRM), uzun süredir devam eden küresel stratejik ortaklıklarını önemli ölçüde genişletme kararı aldıklarını duyurdular. Bu genişletilmiş iş ortaklığı ile veri ve yapay zeka (AI) alanında ürün entegrasyonları derinleşiyor ve ilk kez belirli Salesforce ürünleri AWS Pazaryeri’nde sunuluyor. Bu işbirliği, müşterilerin verilerini Salesforce ve AWS arasında sorunsuz ve güvenli bir şekilde yönetmelerini, en yeni üretken yapay zeka (generative AI) teknolojilerini iş uygulamalarına ve iş akışlarına güvenli bir şekilde entegre etmelerini kolaylaştırıyor.
Salesforce Başkanı ve CEO’su Marc Benioff: “Yeni duyuru, AWS ile olan uzun vadeli ortaklığımızda önemli bir kilometre taşıdır. 1 numaralı Yapay Zeka (AI) CRM sağlayıcısını ve önde gelen bulut sağlayıcısını bir araya getirerek, güvenilir, açık, entegre bir veri ve Yapay Zake platformu sunuyoruz ve ürünlerimize olan büyük müşteri talebinin AWS Pazaryeri üzerinden erişilmesine imkan tanıyoruz. Bu genişletilmiş iş ortaklığı ile tüm müşterilerimize yeni Yapay Zeka çağında daha inovatif, üretken ve başarılı olma imkanı sağlıyoruz.”
“Salesforce ve AWS, geliştiricilerin kurumları ve sektörleri için hızlı dönüşüm sağlamak amacıyla veriye ve generatif AI teknolojilerine güvenli bir şekilde erişmelerini ve bunları kullanmalarını kolaylaştırıyor,” dedi AWS’in CEO’su Adam Selipsky. “Bu genişletilmiş iş ortaklığı ile, ortak müşterilerimiz geniş bulut hizmetleri setini kullanarak daha yenilikçi, işbirlikçi ve müşteri odaklı uygulamalar geliştirmenin güçlü yeni yollarına sahip oluyor.”