Problem şu ki bu gerçekte karşılıklı değildir. “Sağlayıcı faturalama sürecinin üzerinde yüzde 100 kontrole sahiptir ve pratik olarak mümkün olan en kısa zamanda (genellikle masrafların gerçekleşmesinin ardından 30 gün içinde) tüm masrafları faturalamak için sözleşmeye dayalı yükümlülüklere sahip olmalıdır,” diyor Martin. “Diğer taraftan müşteriler, konvansiyonel zaman çerçeveleri içinde (genellikle faturanın alınmasının ardından en az iki yıl) fatura denetlemeleri gerçekleştirme hakkına sahip olmalıdır ve dolayısıyla faturaların ödenmesinin çok sonrasında iyi niyet reddi haklarını saklı tutmalıdır.”
9. Aşırı Kalifiye Personel
Bir dışkaynak teklifindeki yetenek başına düşen fiyatı ölçmek oldukça kolaydır. Ancak birçok müşterinin gözden kaçırdığı şey önerilen yetenek seviyesidir. “Bir müşteri gereğinden fazla yetenekli bir ekibi ya da yüksek fiyatlı kaynaklara götüren yetenek piramidini fark etmekte başarısız olarak bir sürü değeri masada bırakabilir,” diyor Everest Group’un kıdemli başkan yardımcısı Ross Tisnovsky.