TTNET dijital reklam pazarında ‘Gezinti’ye çıktı!

Kaya, “Ayrıca istenmeyen veya ilgi alanında olmayan reklamların gösteriminin azaltılması da önemli bir ihtiyaç olarak dikkat çekiyor” dedi. Bu nedenle, davranışsal hedeflemeli internet reklamcılığı ile doğru hedefe hızlı ve daha uygun maliyetlerle ulaşıldığını, kullanıcının da ilgi alanına göre sunulan reklam sayesinde ilgilendiği ürünlere daha kolay eriştiğini söyleyen Kaya, TTNET’in bu konudaki çalışmalarını da şöyle anlattı: “Ön çalışmalarını daha önce yaptığımız Gezinti’yi, aldığımız geri bildirimlere uygun olarak yeniledik. Bu iş kolunda da Türkiye ekonomisine katma değer yaratma amacıyla yola çıktık. 360 vizyonumuz doğrultusunda, yeni müşteri evrenimize bir çatı daha ekledik.”

Gezinti vergisini ödeyecek ve denetlenebilecek

Kaya, dijital reklamcılık alanında da iş ortaklarıyla beraber büyüyeceklerini belirterek, kullanıcının isteğine ve açık onayına bağlı olarak sunulan servisin; kimlik bilgilerini belirlemeden, hassas içerik ve sayfaları hariç tutarak kullanıcıların ilgi alanlarına göre özel içerik ve reklam sunduğunu kaydetti. Kaya, “Gezinti servisinin temel amacı; bilginin ve içeriğin her geçen gün hızla arttığı internet dünyasında kullanıcıların hayatını kolaylaştırmak, reklamverenlerin hedef kitleye daha doğru şekilde ulaşmasını sağlamak. Reklamverenler için hedef odaklı bir yaklaşım sunan Gezinti, bu özelliği ile reklam dünyasına da yeni bir vizyon kazandıracak, dijital reklamcılık sektörünün büyümesine katkı sağlayacak. Her büyüklükteki internet sitesinin reklam alanlarından gelir elde etmesini ve yerel dijital yayınların reklam gelirlerini artırmasının da önünü açacak. Gezinti ile sunulan tüm reklam gelirleri Türkiye’de vergilendirildiği için bu servis ile Türkiye ekonomisine de katkı sağlanıyor. İnternet servis sağlayıcı tarafından verildiği için tüm diğer hizmetlerde olduğu gibi düzenleyici kurumlar tarafından denetlenebiliyor.”

TTNET’le televizyonlar akıllanıyor

Müşterilerinin hayatını zenginleştirecek servisleri birbiri ardına hayata geçirdiklerini aktaran Kaya konuşmasında, heyecan verici bir başka projeyi daha hayata geçirdiklerini, OTT TV cihazıyla televizyonlara beyin nakli yapacaklarını söyledi. Kaya, “OTT cihazları sayesinde tüm televizyonları internete bağlayarak, akıllı TV haline getiriyoruz” dedi. Kaya, cihazların gelişmiş özellikleri sayesinde, bütün televizyonlara internetten yayın alma özelliği kazandırdıklarını ve herkesin Tivibu Smart TV’nin uygulamasında yer alan dijital içeriğe istediği zaman ulaşabileceğini de açıkladı.

TTNET olarak hem dijital ekosistemi büyütmeyi hem de bu ekosistemden daha fazla pay almayı hedeflediklerinin altını çizen Kaya, Nisan ayında iki e-ticaret sitesi ile e-ticaret alanına güçlü bir şekilde giriş yaptıklarını hatırlattı. E-ticaret platformlarının doğru adres olduklarını kısa sürede gösterdiğini kaydeden Kaya, 45 e-ticaret mağazası ile anlaşması olan okacabukaca.com sitesinde listelenmek için bir ay içerisinde 120’den fazla e-ticaret mağazasının kendilerine başvurduğunu ifade etti.

Başvuruları okacabukaca.com platformuna dahil etmek için çalıştıklarını kaydeden Kaya, okacabukaca.com’un kendi alanında, tekil kullanıcı sayısı ile ilk 10’a girerek önemli bir başarı daha elde ettiğini açıkladı.

Önceki sayfa 1 2 3Sonraki sayfa

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu